تکنولوژی ارتباطی

  • ۰
  • ۰

'گزارش کلاسی 8

این جلسه در ابتدا آقای بخشی در مورد دراپ باکس صحبت کردند و اشاره کردند که از آن به عنوان یک سرور می توان استفاده کرد و امکان همگام سازی پرونده ها روی پرونده‌ها روی چند رایانهٔ مختلف یا بین چند کاربر مختلف از طریق اینترنت را فراهم می‌کند.

بعد از ثبت نام در سایت فضای رایگانی به حجم ۲ گیگابایت در اختیار کاربر قرار داده می‌شود که در صورت نیاز می‌توان فضای بیشتر از آن را خریداری نمود؛ ولی در عین حال این امکان نیز وجود دارد تا در ازای معرفی هر کاربر جدید، ۵۰۰ مگابایت فضای رایگان از دراپ باکس (تا سقف ۱۶ گیگابایت) دریافت نمود. یکی از امکانات دراپ باکس بازیابی اطلاعات تا30 روز است و اینکه وی کی سند مثل دراپ باکس است و هفته ای 100 مگ حجم دارد.

در ادامه ی کلاس هم آقای مذینی در مورد نرم افزار prezi که امکانات پاورپوینت اما به صورت گسترده را دارد صحبت کردند و 15 روز اول استفاده از آن رایگان است اما بعد از آن باید 40 دلار بپردایم. یکی از مزیت های استفاده از آن امکان سرچ کردن و ادیت مطالب وجود دارد و از معایب آن نبود زبان فارسی در آن می باشد.


  • ۹۶/۰۲/۱۷
  • زهرا علی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی